Marjan Gigov před příchodem do Colliers International pracoval pro společnosti PSN, JLL, Orco, Mantaren Properties a Svoboda & Williams. Jeho klíčovým projektem byl redevelopment historicky významného obchodního domu Kotva v Praze, pro který vyjednal a zajistil přítomnost nových globálních značek, jež na českém trhu dosud nebyly zastoupeny, i oblíbených lokálních brandů. Zastupoval také značky jako Celine či Furla při zajišťování jejich vlajkových prodejen v Pařížské ulici, stejně tak jako při pronájmu a obnově pronájmu jednotek v nejvýznamnějších pražských nákupních centrech.

„Praha, patřící k nejvyhledávanějším turistickým destinacím Evropy, zaznamenala velké změny s přílivem nakupujících zákazníků z Asie, rostoucím disponibilním příjmem místních obyvatel, vysokou mírou povědomí o značkách i stoupající poptávku spotřebitelů po kvalitě výrobků a služeb. Zároveň ale stále platí, že český trh postrádá některé z významných značek, s nimiž se lze běžně setkat v Itálii, Francii nebo Německu, zejména ze segmentu současné módy. Těším se na spolupráci s širší platformou Colliers pro region EMEA za účelem posílení našeho zastoupení v segmentu českého maloobchodu,“ dodal Marjan Gigov, ředitel oddělení Retail společnosti Colliers International v České republice

Nově založená divize Retail je součástí dlouhodobého plánu růstu pražské pobočky Colliers na českém trhu. Ten v létě tohoto roku odstartovalo sloučení podnikání společnosti s agenturou THREESIXTY, jejíž partner Tewfik Sabongui zároveň převzal roli výkonného ředitele Colliers International pro Českou republiku.