Eva Kašová má sice vystudovaný marketing na FM VŠE se zaměřením na farmacii, nicméně zcela podlehla kouzlu sociálních médií. „Líbí se mi ta prvotní myšlenka sdílení příběhů, emocí a slov a inspirace ostatních. Ať už to bude koupě trička, recept na low carb bábovku, změna účesu nebo životního stylu.“

Právě na poli on-line marketingu zušlechťuje své kreativní a umělecké já coby grafik a copywriter (které mimo jiné tříbí na jednom populárním společenském webu) se světem čísel tak, aby jí svěřené kampaně vzkvétaly a fanoušci rostli geometrickou řadou. Svěřené projekty si hýčká jako vzácné rostlinky, kterým věnuje 80 % svého času. Ve zbylých 20 % nazuje běžecké boty a hledá inspiraci v pražských ulicích.

Před Astronauty působila jako specialistka na sociální média ve společnosti VORWERK CS v divizi Thermomix nebo jako PR konzultantka v agentuře Beaufort.

„Kromě angličtiny ovládám i řeč online světa. Není to nic jiného než dobře namíchaný koktejl slov, obrázků a čísel. Protřepat, nemíchat. Každá značka je specificky namixovaná směs těchto ingrediencí a já strašně ráda objevuju, jak připravit ten nejlepší.“ 

 

Související