2. 2.
2. 2.
Koronavirová pandemie a s ní spojená omezení se silně odrazila na českém reklamním trhu. Celková hodnota inzerce v médiích sice navzdory jarnímu...
7. 7. 2020
7. 7. 2020
Zakladatel a šéf společnosti Facebook Mark Zuckerberg je přesvědčen, že zadavatelé reklamy se na stejnojmennou sociální síť brzy vrátí. Reaguje...
28. 6. 2020
28. 6. 2020
Video uvnitř Americká zpravodajská agentura CIA musí modernizovat. Jeden z jejích nejvýše postavených úředníků označil proces náboru nových zaměstnanců za...
18. 5. 2020
18. 5. 2020
Komentář Filipa Rožánka Pořád není úplně jasné, jak se koronavirová krize projeví na nákladech na marketing a PR ve firmách. První zprávy už prosákly, a podle nich...
18. 2. 2020
18. 2. 2020
Plzeňský Prazdroj pokryje každoročně asi pět procent rozpočtu Centra Paraple. Pro obecně prospěšnou společnost to znamená desetinu všech příjmů...
15. 2. 2020
15. 2. 2020
Elektronická tužka Obsah a forma obchodních sdělení týkajících se alkoholických nápojů by měly být lépe vymezeny, aby se snížila jejich atraktivita pro mladistvé a...
16. 12. 2019
16. 12. 2019
Komentář Filipa Rožánka Každý rok dělají Britům o Vánocích radost nejméně dvě věci: slevy v obchodech a speciální vánoční reklamy. U nás se už šestnáct let vydává o...
12. 12. 2019
12. 12. 2019
Milujeme je všichni, milujeme je bez výhrad. Řeč je o vánočních reklamách, které vlastně ani reklamami nejsou, alespoň ne v pravém slova smyslu....
2. 12. 2019
2. 12. 2019
Komentář Filipa Rožánka Po sociálních sítích se už pár týdnů zase šíří podvodné reklamy, které mají nalákat české uživatele k investici do podivných obchodů s...
21. 11. 2019
21. 11. 2019
Americká internetová společnost Google znemožní inzerentům zaměřovat politickou reklamu na konkrétní uživatele na základě jejich předpokládaných...