Stačilo, aby Skot Andyho Murray poznamenal, že bude na fotbalovém šampionátu v roce 2006 fandit komukoli kromě Anglie a tenista se rázem stal "nepřítelem" místních médií. Pak ale stačilo "jen" vyhrát Wimbledon a z outsidera s problematickým vztahem k novinářům se stal celonárodní hrdina, doslova miláček tisku.

Spolu se stoupajícím počtem lichotivých titulků na obálkách světových novin úměrně stoupá i tenistův marketingový potenciál. "Dlouho se nestalo, aby Brit vyhrál Wimbledon. Nemá žádné limity (co se sportovního marketingu týče)," citovala reklamního konzultanta Jonathana Gabayho zpravodajská agentura Bloomberg. Podle něj by se mohly Murrayho příjmy až ztrojnásobit.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se