Češi nakupují potraviny hlavně v hypermarketech a diskontních prodejnách, méně pak v supermarketech. Čerstvost a kvalita potravin je pro české zákazníky stejně důležitá jako cena. Vyplývá to z aktuálního průzkumu Shopping Monitor 2006/07 společností Incoma Research a GfK Praha.


Zdeněk Skála ze společnosti Incoma Research řekl, že jako hlavní nákupní místo potravin uvedlo hypermarket již 39 procent českých domácností, což je dosud nejvyšší výsledek. Naopak při nákupu čerstvých potravin, zejména masa a masných výrobků, roste na tuzemském trhu význam menších a specializovaných prodejen.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist